Norrby IF
Sven-Erik Torstensson och Christofer Carlander är två av supportrarna som var lyckosamma i utlottningen av de åtta biljetterna till lördagens hemmamatch mot Örgryte IS. Båda ser fram emot att åter få besöka Falcon Alkoholfri Arena och se favoritlaget spela fotboll.

Då säsongskorten är jämnt fördelade mellan privatpersoner och företagspartners lottas fyra biljetter ut i vardera grupp. Sven-Erik Torstensson, som ni också ser på bilden ovan, på SA Gruppen var en av de glada vinnarna.
– Jag trodde ju aldrig att jag skulle bli en av de åtta lyckliga. Jag har längtat efter detta i över ett år nu och detta blir troligen enda chansen i vår, så det är ju toppen, säger ”Svenne”.
Vad har han då för förhoppningar kring stämning och vinstchanser?
– Det är klart att det är ju bara åtta stycken, men vi ska göra vårt bästa. Det är verkligen dags för vinst nu. Nu kan det bara gå uppåt efter bottennappet förra veckan, säger han.
Han tror på ett positivt resultat.
– Jag tippar 2-0 och att Edi och ”Stoffe” gör varsitt mål, säger Sven-Erik Torstensson.

Supportern Christofer Carlander är en av fyra privata säsongskortsinnehavare som har lottats fram som vinnare.
– Det är inte ofta som jag har tur i spel. Desto mer glädjande var det att jag fick den här biljetten. Det blir spännande att få se matchen live. Jag har haft avgiften innestående sedan förra året och hade hoppats att få se matcherna på plats även om det blev superettan. Hittills har jag sett alla matcher på discovery+, säger Christofer Carlander.
Han säger likt Sven-Erik att de ska göra sitt bästa på läktaren.
– Vi få som är där får väl heja så gott vi kan. Den här gången måste det bli vinst. Jag tippar 2-1 till FFF, säger supportern.