Getinge IF
Idag kan vi glädjande meddela att Falkenbergs FF och Falkenbergs Sparbank har tecknat ett nytt treårsavtal.

Falkenbergs FF har idag skrivit ett nytt treårsavtal med Falkenbergs Sparbank som är en av våra huvudpartners. Falkenbergs Sparbank har under många år varit en betydande partner till Falkenbergs FF och föreningen är mycket glad över att samarbetet förlängs med ytterligare tre år.

– Först och främst är jag väldigt stolt, glad och tacksam. Falkenbergs Sparbank är en av våra huvudpartners och de är otroligt viktiga för att vi kan hålla bra kvalitet på hela vår verksamhet: allt från dam- och herrfotbollen till vår akademi- och ungdomsverksamhet. Falkenbergs Sparbank och Falkenbergs FF har en lång relation och det ger föreningen en stor trygghet att fortsätta vår resa in i framtiden, säger Patrik Lundgren, klubbchef i Falkenbergs FF, om det nya avtalet.

Göran Bengtsson, VD för Falkenbergs Sparbank, kommenterar det nya treårsavtalet:
– Vi har sedan många år ett nära samarbete med Falkenbergs FF. Klubben sätter verkligen Falkenberg på kartan och betyder mycket för många falkenbergare. Som sparbank brinner vi för ett aktivt föreningsliv där det finns både bredd och spets. Genom vårt nya samarbetsavtal som löper på tre år hoppas vi ge klubben bästa möjliga förutsättningar att återvända till elitfotbollen.