Ytterligare en viktig pusselbit för framtiden lades idag när även huvudsponsorn Gekås Ullared skrev ett nytt treårsavtal med Falkenbergs FF.

Falkenbergs FF har idag skrivit ett nytt treårsavtal med Gekås Ullared, vår huvudsponsor sedan 2013. Gekås Ullared är oerhört viktiga för Falkenbergs FF och föreningen är mycket glad över att samarbetet förlängs med ytterligare tre år.

– Så klart en stor tacksamhet. Vi har under våra år tillsammans ett väldigt nära och bra samarbete. Gekås Ullared är så klart viktiga för hela vår verksamhet och det är en stor glädje och trygghet att vårt samarbete kommer fortsätta minst i tre år till. Inte minst nu när vi har varit med om några tyngre år så är deras stöttning extra viktiga och jag är övertygad att vi kommer fira framgångar tillsammans snart igen säger Patrik Lundgren, klubbchef i Falkenbergs FF, om det nya avtalet.

Patrik Levin, vd för Gekås Ullared, och Thomas Karlsson, ägare av Gekås Ullared, kommenterar det nya treårsavtalet:
– Det är med stor glädje som Gekås Ullared fortsätter samarbetet med Falkenbergs FF och vår roll som stolt huvudsponsor. Som företag är vi med och sponsrar det lokala föreningslivet på alla nivåer och vi ser det som ett sätt att stärka föreningar där våra medarbetare bor och är aktiva. Falkenbergs FF har vårt stöd i både med- och motgång och vi önskar laget all lycka till i kommande matcher.