Laholms FK

NYHETER

Gabriel Johansson

NUMMER 2 | POSITION FÖRSVARARE

Gabriel Johansson hade nosat på en plats i A-truppen de senaste säsongerna och belönades med ett A-lagskontrakt inför 2020. "Gabbe" är en tuff back som spelar fysiskt och gillar när det smäller i närkamperna. Han har en bra speluppfattning och är den tredje i familjen som spelar elitfotboll med FFF. Pappa Roger "Senan" Johansson och storebror Ludvig Johansson, som gjorde allsvensk debut borta mot Djurgårdens IF 2019, har redan gjort det. Gjorde allsvensk debut 2020.

Statistik FFF
Matcher: 90
Mål: 2

GÅ PÅ MATCH - TRE ENKLA STEG

KÖP BILJETT

För att undvika långa köer på Falcon Alkoholfri Arena så uppmanar vi till förköp.

KÖP DIN BILJETTPROGRAMBLAD

KÖP PROFILKLÄDER

Välkommen in och köp dina profilkläder hos oss på sportkontoret på vardagar, i grilltältet på matchdagar eller hos Intersport i Falkenberg.

VISA DITT STÖD!

Ditt stöd från läktaren är betydelsefullt! Ta på dig din gul-vita outfit och se till att sjunga, stötta och heja fram laget till nya framgångar. Tillsammans är vi starka!

Våra huvudpartners