GÅ PÅ MATCH

Tre enkla steg!

KÖP DIN BILJETT!

Försäljningsställen
Din biljett köper du enkelt på webben:
Köp din biljett här

Biljettkassan på arenan öppnar 2 h innan avspark.

Om du har frågor om biljetter är du välkommen att kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se.

Barn under 7 år som sitter i vuxens knä går in gratis.

Biljettinformation hemmamatcher Falkenbergs FF dam
På damernas matcher öppnar entrén 45 min innan avspark. Insläpp sker via entré 1. Följande biljettpriser gäller och betalning sker med Swish i entrén:
Upp till 20 år: 20 kr
20 år och äldre: 60 kr

För dig som är innehavare av Säsongskort 2023 eller Skolkortet 2023 är det fri entré.

Ordningsregler
Vid besök på Falcon Alkoholfri Arena finns det ordningsregler som du som besökare måste förhålla dig till. Klicka här för att läsa ordningsreglerna.

Lagbiljett
Gå på fotboll med hela laget! Vi erbjuder alla föreningars ungdomslag att se fotboll på Falcon Alkoholfri Arena för halva priset (erbjudandet gäller i mån av plats). För att kunna nyttja erbjudandet behöver ni boka minst 12 biljetter.
Ni bokar era lagbiljetter genom att skicka e-post till biljett@falkenbergsff.se och skriv Lagbiljett i ämnesraden. Vi behöver följande information: vilken match ni önskar se, antal biljetter, kontaktuppgifter till föreningen för fakturering samt kontaktuppgifter till ansvarig person (namn, e-post och telefonnummer).

KÖP BILJETTLÄS PROGRAMBLADET

INFORMATION OM FALCON ALKOHOLFRI ARENA

Hitta hit
Vi rekommenderar att du tar dig till arenan till fots eller med cykel, om du har möjlighet till det. Om du kommer med bil på E6:an kör du enklast av vid avfart 50 och sedan är det raka spåret, först på väg 150 och sedan Kristineslättsallén. Kollektivtrafiken har en hållplats precis utanför arenan och där stannar linje 3, 351 och 517.
Klicka här för vägbeskrivning till Falcon Alkoholfri Arena

Parkering
Parkeringsplatser finns utanför arenan. När parkeringen är fullbelagd hänvisar vi till parkeringsplatserna på Falkenbergs Idrottsplats som ligger 5-10 minuters promenad från arenan.
Klicka här för vägbeskrivning till Falkenbergs Idrottsplats

Betalning på arenan
Det är kontantfritt på Falcon Alkoholfri Arena. Vi erbjuder dig som besökare två betalningsalternativ: kortbetalning och betalning via Swish.

50/50-lotteriet
Köp 50/50-lotter så har du chans att som ensam vinnare ta hem halva prispotten! Observera att 50/50-lotter endast kan betalas med Swish. För att underlätta och snabba på betalningar med Swish finns det QR-koder som du scannar med mobiltelefonens kamera. Ett andra alternativ är att lägga in följande nummer som favorit i Swishappen: 123 593 38 58 (FFF 50/50).

Mat och dryck
På våra hemmamatcher i Ettan Södra håller vi tre kiosker öppna. Alla kiosker har försäljning av korv med bröd, kaffe, dricka, snacks och godis. På huvudläktaren finns två kiosker för sektionerna A-E och på den östra läktaren (sektionerna Hemmastå, H-K samt bortastå) finns en stor kiosk som supportföreningen YWP ansvarar för.
I restaurangtältet finns försäljning av grillade hamburgare, korv med bröd, dricka, kaffe, snacks och godis samt supporterprylar.

Rökning
Det är inte tillåtet att röka på arenan.

Djur
Det är inte tillåtet att ta med sig djur in på arenan.

Wi-Fi
Som besökare på Falcon Alkoholfri Arena har du tillgång till gratis Wi-Fi genom att logga in på nätverket @fotboll.

Rullstolsplatser
På Falcon Alkoholfri Arena har vi ett flertal rullstolsplatser och dessa finns på sektionerna A, B, D och E på huvudläktaren. Rullstol, permobil eller annat hjälpmedel kan placeras fritt på den rullstolsanpassade ytan. Eventuell ledsagare ingår i biljettpriset och behöver ingen egen biljett.

Bortasupporter
Vi hälsar dig som bortasupporter varmt välkommen till Falcon Alkoholfri Arena! Om du har köpt biljett till bortastå går du in i någon av entréerna 1 eller 3.

Falkenbergs FF:s bortamatcher
Vi hoppas att du vill stötta oss från läktaren även på våra bortamatcher! Vår supporterförening Yellow and White Pride anordnar bussresa till de flesta bortamatcher så slut gärna upp och häng på! Senaste information om resorna hittar du på www.ywp.se.

SÄSONGSKORT 2024:
Sittplats vuxen 1900 kr
Sittplats barn/ungdom (7–18 år) 1000 kr
Hemmastå vuxen 1100 kr
Hemmastå barn/ungdom (7–18 år) 700 kr
BILJETTPRISER FÖRKÖP: (köp i matchkassa på matchdag inom parentes)
Sittplats vuxen 150 kr (150)
Sittplats barn/ungdom (7-18 år) 100 kr (100)
Barn under 7 år som sitter i vuxens knä går in gratis.
STÅPLATS HEMMA FÖRKÖP: (köp i matchkassa på matchdag inom parentes)
Ståplats Vuxen 100 kr (100)
Ståplats Barn/Ungdom (7-18 år) 60 kr (60)
Barn under 7 år går in gratis i målsmans sällskap.
STÅPLATS BORTA FÖRKÖP: (köp i matchkassa på matchdag inom parentes)
Ståplats Vuxen 120 kr (120)
Ståplats Barn/Ungdom (7-18 år) 60 kr (60)
Barn under 7 år går in gratis i målsmans sällskap.
KÖP PROFILKLÄDER

Välkommen in och köp dina profilkläder hos oss på sportkontoret på vardagar, i grilltältet på matchdagar eller hos Intersport i Falkenberg.

VISA DITT STÖD!

Ditt stöd från läktaren är betydelsefullt! Ta på dig din gul-vita outfit och se till att sjunga, stötta och heja fram laget till nya framgångar. Tillsammans är vi starka!