HANTERING AV PERSONUPPGIFTER

VÅR HANTERING

I Falkenbergs FF behandlar vi en stor mängd personuppgifter. De används bland annat vid hantering av medlemsregister, kundregister, vid ansökan om bidrag och vid deltagande i föreningens tränings- och tävlingsverksamhet.

Din personliga integritet är viktig för oss och det finns särskilda regler för hur personuppgifter ska hanteras på ett tryggt och säkert sätt. Med anledning av införandet av den nya dataskyddsförordningne (GDPR) har Falkenbergs FF kompletterat medlemsvillkoren med en ny integritetspolicy. I policyn förklarar vi hur och varför vi behandlar och sparar dina personuppgifter samt vilka rättigheter du har.

Du är välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller synpunkter gällande vår personuppgiftsbehandling.
Patrik Lundgren, Klubbchef Falkenbergs FF
patrik.lundgren@falkenbergsff.se, 070-295 24 20
För att läsa vår integritetspolicy klickar du på länken nedan:
länk till integritetspolicy