SKOLKORTET

FRI ENTRÉ FÖR ALLA GRUNDSKOLEELEVER I FALKENBERGS KOMMUN

Skolkortet delas ut till alla elever i årskurs F-9 i Falkenbergs kommun och syftet är att ge alla barn och ungdomar samma möjlighet att se fotboll live och samtidigt skapa ett större intresse för fotboll i Falkenberg. Falkenbergs FF:s vision är att vara hela Falkenbergs förening och vi vill att arenan vara en mötesplats för alla med en känsla av gemenskap, glädje och stolthet!

Så här använder du Skolkortet 2024

Skolkortet ger dig som är elev i grundskolan i Falkenbergs kommun fri entré till alla våra hemmamatcher på Falcon Alkoholfri Arena – både herrlagets och damlagets. Skriv ditt namn i det vita fältet på kortets framsida och sedan visar du upp ditt kort i entrén för att komma in gratis.

Tänk på detta:
– Du får sätta dig på valfri plats på Sektion E eller stå på Hemmastå. De är markerade med gul-röd kant på arenabilden här nedanför.
– Släng ditt skräp i papperskorgarna.
– Entrén stänger när första halvlek är slut. Om du lämnar arenan under matchen går det inte att komma in igen.

Ta med dig familj och kompisar och heja fram Laget vid havet till nya framgångar!

Välkommen!