BLI VÅR PARTNER

BLI EN DEL AV FALKENBERGS FF

Ett partnerskap med Falkenbergs FF är en ömsesidig relation. Syftet är att stärka varandras affärer och varumärken via aktiviteter som ger oss båda starkare relationer, fler positiva associationer, kraftigare exponering samt i förlängningen fler lönsamma affärer. Vårt mål med partnersamarbeten är att skapa affärsnytta och synlighet på ett flera sätt. Vi jobbar tillsammans för att utvecklas till vinnare och drar nytta av varandras styrkor, värdegrunder och associationer.

När ni väljer att bli en partner till oss ska ni känna att ni är en viktig del av Falkenbergs FF. Inte bara i jakten på sportsliga framgångar utan minst lika mycket i vårt arbete med att ge barn och ungdomar en meningsfull och hälsosam fritid samt i vår strävan att bidra till en positiv samhällsutveckling i Falkenberg. Tillsammans arbetar vi mot visionen om att vara alla falkenbergares stolthet! Våra fyra ledord som vi vill ska genomsyra vår verksamhet är glädje, öppenhet, respekt och ansvar. Läs gärna mer om vår värdegrund här.

Nätverket

Vi startade Nätverket med syfte att samla företag med sinne för affärer och som ser idrottens potential som en positiv samhällsbyggande kraft. Idag har vårt Nätverk utvecklats till en stark produkt som vi jobbar hårt med för att göra ännu bättre. Vi vill utvecklas och växa tillsammans med Er där vi kan skapa förutsättningar till fler affärer. Genom Nätverket ges möjligheter till att skapa nya kontakter, utbyta erfarenhet och berika varandras verksamheter. Som medlem i Nätverket får ni unik tillgång till Falkenbergs FF, nätverkande vid varje hemmamatch i Loungen (inkl. mat och dryck) och deltagande vid de olika aktiviteter vi genomför.

Vi tror på långsiktiga relationer, mervärden och hög närvaro samt engagemang på våra aktiviteter – Då är Nätverket som bäst!

Hoppas vi har fångat ditt intresse! Kontakta oss så berättar vi gärna mer om våra olika partnerpaket.

Patrik Lundgren, Klubbchef
patrik.lundgren@falkenbergsff.se

1928-klubben
Vi har skapat 1928-klubben för att göra det möjligt för ännu fler företag att bli delaktiga i Falkenbergs FFs framgångar. Vi utvecklar innehållet i 1928-klubben för att ni ska få ett bra och blandat innehåll för kundvård, exponering, m.m, och vi ser er som en viktig samarbetspartner till Falkenbergs FF. Som en partner till Falkenbergs FF blir du också en viktig del i vårt arbete vid sidan av planen.
Ett medlemskap i 1928-klubben gäller en hel säsong och vi hoppas att något av våra olika paket ska passa just dig. Bronspaketet, som är vårt minsta paket och bland annat innehållet 8 st matchbiljetter, kostar 2 490 kr.

Medlemskap i 1928-klubben administreras av vår samarbetspartner AH Sport & Business.

Medlemmarna i 1928-klubben hittar du här.

info@ahsport.se