Med ditt medlemskap stöttar och hjälper du föreningen att bedriva en bra verksamhet samtidigt som du får ta del av ett flertal förmåner.

Vår vision är att bli hela Falkenbergs förening och med ett medlemskap är du med och bidrar till att föreningen kan utveckla och förbättra verksamheten. Allt från träning för de allra minsta till fotboll på högsta elitnivå, och snart även gåfotboll för de lite äldre. Som medlem har du också möjlighet att påverka verksamheten genom din rätt att närvara och rösta på årsmötet.

I medlemskapet ingår dessutom ett flertal förmåner, bland annat en fribiljett till valfri hemmamatch (värde 220 kr). Medlem blir du enkelt genom att klicka på länken nedan och fylla i dina uppgifter:

Jag vill bli medlem!