Torslanda IK
Falkenbergs FF:s mittback Noel Hansson ställs imorgon öga mot öga med sina forna lagkamrater i Lunds BK för första gången sedan flytten. 23-åringen ser fram emot bortamötet, som kommer bli speciellt för honom.
– Jag känner väl lite blandade känslor inför att möta Lunds BK men det ska framförallt bli kul. De kommer säkert vilja trycka till mig lite extra så det blir hårt mot hårt, säger Noel Hansson med ett leende.
Han tror att det kommer att bli en rolig lördag i Lund.
– Förhoppningsvis åker vi tillbaka med en fin presentation och en vinst i bagaget, säger 23-åringen.
Mittbacksresen är nöjd med starten i sin nya klubb och hemstad.
– Det har varit roligt att komma igång här och jag trivs som fisken i vattnet med alla lagkamrater, föreningen och staden samt allt däremellan, säger Noel Hansson.
Matchen inleds klockan 13.00 under lördagen.

FFF ställer upp enligt följande:
34 Gustav Molin
18 Linus Borgström
2 Gabriel Johansson
5 Noel Hansson
11 Nils Bertilsson
30 Godwin Aguda
12 Christoffer Carlsson
28 Melker Nilsson
19 Oskar Lindberg
10 Leonardo Farah Shahin
14 Isaac Shears

Bänken:
Anton Andersson, Gustav Lillienberg, Melker Larsson, Lucas Sibelius, Rasmus Andersson, Melwin Kocanovic, Noel Lundgren, Adam Frånberg.