Nu kan du logga in på ditt biljettkonto och välja hur du vill hantera ditt säsongskort för de fem första hemmamatcherna.

Vi hoppas att du har njutit riktigt mycket av den välbehövliga och efterlängtade trepoängaren som bärgades i söndagens match mot Västerås SK. Att vi efter en lång väntan återigen kunde välkomna publiken tillbaka till Falcon Alkoholfri Arena gjorde nationaldagen till en extra festlig och minnesvärd dag. Vi är helt övertygade om att det fina stödet från läktaren hade en stor del i segern!

I söndags kunde vi ta in 500 åskådare och förhoppningen är att läget kommer att förbättras under sommaren och att vi från och med nästa hemmamatch som spelas den 20 juli får möjlighet att välkomna ännu fler, så att du som är säsongskortsinnehavare kan nyttja ditt säsongskort vid varje hemmamatch. Vi återkommer med mer information så snart vi har besked om vilka förutsättningar som kommer gälla.

Logga in och gör ditt val på webben
Förutsättningarna inför årets säsong var att du som säsongskortsinnehavare vid tre tillfällen (fem matcher åt gången) kan begära återbetalning för de matcher som du inte får se på plats till följd av myndigheternas beslut om åskådarkapacitet. Superettan består av 15 hemmamatcher och eventuell återbetalning delas därför upp i femtondelar.

Vi har nu spelat fem hemmamatcher och det innebär att du kan gå in på webben och göra ditt val för dessa matcher. Du väljer ett av följande två val:

1. Få pengarna tillbaka.
2. Skänk pengarna till klubben.

Du loggar in på ditt biljettkonto och väljer sedan ett av de två alternativen för respektive match. Falkenbergs FF – Västerås SK kommer att regleras i efterhand för dig som fick biljett till matchen. Du som inte har registrerat en e-postadress är välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.

Så här gör du
1. Klicka på denna länk: Hantering av säsongskort
2. Logga sedan in med din e-postadress och lösenord. Om du har glömt ditt lösenord eller aldrig tidigare varit inloggad klickar du på ”Glömt lösenord?” och fyller i din e-postadress. Då får du ett lösenord skickat till dig.
3. När du har loggat in ser du de fem matcherna som du ska göra ditt val för. Har du mer än ett säsongskort behöver du göra ett val för varje enskilt säsongskort.
4. Bocka i villkorsrutan och klicka på ”Spara”.

Svarsperioden gäller till och med onsdag 30 juni.

Alla eventuella återbetalningar kommer att administreras efter svarsperiodens slut.

Om du har några frågor är du som alltid varmt välkommen att kontakta oss.