IF Böljan
Klockan 14.00 imorgon möter FFF Laholms FK på bortaplan i seriespelet.
– Det är den tredje seriematchen och efter de två inledande matcherna har vi sett en stor skillnad på hur vi tar oss an matcherna. Vi vet med oss att vi allt som oftast äger bollen under matcherna vi spelar och har gjort det väldigt bra i inledningen av säsongen. Men efter de två första matcherna så tror jag att alla spelare är väl medvetna om vad som krävs från vår sida för att skaffa oss bättre förutsättningar under 90 minuter – för att ta hem alla tre poäng, säger huvudtränare Robin Östlind.
Han har bra koll på motståndet.
– Vi mötte Laholm i DM för ett par veckor sedan och det var en väldigt tuff och jämn match och jag förutsätter att det blir en liknande matchbild imorgon. Vi hoppas kunna följa upp prestationen från senaste matchen och åka ner till Laholm för att skapa oss de bästa förutsättningarna för oss själva och ge oss möjligheten till att ta tre poäng.

Truppen:
Milla Svensson