Norrby IF
Efter ett två veckor långt speluppehåll är det dags för match igen. På söndag kl. 14.30 är det avspark på Falcon Alkoholfri Arena och denna gång är det IFK Göteborg som står för motståndet. Programbladet hittar du här!

Sedan senaste bortamatchen mot Östersunds FK har Falkenbergs FF passat på att ha några dagars ledighet för att sedan ladda energinivån ordentligt inför söndagens hemmamatch mot IFK Göteborg.

I båda lagen har det tillkommit spelare under sommarfönstret och i FFF är både Grégoire Amiot och Axel Norén spelklara. Hos gästerna presenterades dessutom under fredagsförmiddagen den nya tränaren Roland Nilsson.

Avspark sker kl. 14.30 och huvuddomare är Mohammed Al-Hakim. Här nedan hittar du programbladet där du bland annat kan läsa intervjuer med supportern Marcus Larsson och med anfallslånet Gustaf Nilsson.

Programbladet finner du även i vår app Falkenbergs FF Live.

Trevlig läsning!