IF Centern
Christoffer Carlsson startade alla matcher utom en under säsongen. Nu står det klart att mittfältskuggen förlänger sitt kontrakt med ett år.

”Stoffe” startade 29 matcher i division 1 södra i år och båda kvalmatcherna. Falkenbergssonen är glad över att ha förlängt sitt avtal med Falkenbergs FF.
– Det känns väldigt bra. Redan nu är jag väldigt sugen på att börja träna fotboll igen. Jag ser fram emot försäsongen och skulle velat att den redan hade börjat. Jag är ruskigt revanschsugen, säger Christoffer Carlsson, som har passerat 450 matcher i FFF-tröjan.

FFF:s sportchef David Svensson kommenterar kontraktsförlängningen:
– I arbetet med att formera en stark trupp inför 2024 känns det självklart väldigt bra att omgående göra klart med ”Stoffe”. Med sin rutin, spelskicklighet och FFF-hjärta är han en viktig spelare för oss och det är alla hans starter ett tydligt tecken på. Jag ser och hör på ”Stoffe” att det redan finns en enorm revanschlusta inför nästa år och förhoppningsvis är det många med honom som känner samma sak, säger David Svensson.