IF Böljan
Klockan 17.00 möter FFF Ullareds IK på bortaplan. Gulvitt vill inkassera tre viktiga poäng.

– Jag älskar den här delen av säsongen när allt ska avgöras i de sista omgångarna, det är en speciell känsla vilket ger en extra adrenalinkick. Mina tankar inför dagens match är att vi kommer möta ett UIK som springer väldigt mycket och kämpar väldigt hårt matchen igenom och deras höga press är väldigt effektivt, så en stor faktor för oss idag blir hur vi löser vår uppbyggnad från målvakt och deras höga press. Eftersom vi vill använda vårt kortpassningsspel för att bryta igenom motståndarnas linjer så kommer det krävas stor rörlighet och aktiva spelare som vill ha bollen i alla lägen, säger huvudtränare Robin Östlind.

Truppen:
Milla Svensson