IF Centern
21-årige ytterbacken Melker Larsson har skrivit på ett nytt tvåårskontrakt med Falkenbergs FF.

Falkenbergaren spelade 25 seriematcher under säsongen, varav tre från start, och gjorde mål borta mot Norrby IF och hemma mot Tvååkers IF.
– Det känns bra att förlänga. Det ska bli kul att fortsätta vara med på resan som har börjat, säger Melker Larsson.
Vad ser du mest fram emot?
– Att spela ännu fler matcher för Falkenbergs FF och fortsätta utvecklas som fotbollsspelare, säger försvararen.

Sportchef David Svensson är nöjd över att Melker väljer att stanna.
– Det är glädjande att Melker fortsätter i den gula FFF-tröjan i minst två år till. Under sin tid i seniortruppen har han hela tiden tagit kliv framåt och det är jag övertygad om att han kommer fortsätta att göra. Det känns väldigt bra att ha med Melker på vår fortsatta resa framåt! säger David Svensson.