IF Böljan
Klockan 18.00 på fredag spelar Sveriges U21-landslag en EM-kvalmatch mot Moldavien på Falcon Alkoholfri Arena. Kom och se riktigt skickliga spelare och tillika morgondagens landslagsstjärnor i aktion.

Den svenska truppen innehåller bland annat spelare som normalt sett huserar i utlandet. Oscar Vilhelmsson, Williot Swedberg, Josafat Mendes, Armin Gigovic, Mayckel Lahdo och Casper Widell är några exempel. Allsvenska spelare som exempelvis Lucas Bergvall, Otto Rosengren, Omar Faraj, Sebastian Nanasi och Oliver Dovin återfinns också i EM-kvaltruppen.

Nu får falkenbergare med omnejd chansen att se vårt U21-landslaget på Falcon Alkoholfri Arena. Den möjligheten vill ni inte missa! Säkra era biljetter HÄR.