Kristianstad FC

NYHETER

NOEL HANSSON

NUMMER 5 | POSITION FÖRSVARARE

Reslig mittback som fostrades i skånska Klågerups GIF. Han spelade sedan ihop med Melker Nilsson och Linus Borgström i Malmö FF:s akademi. År 2019 lämnade han MFF:s U19-lag för spel i Lunds BK, där han var en klippa i mittförsvaret. Under år 2023 bidrog han starkt till "Krubbans" fina säsong. Han bidrog med tre mål och två assist framåt under sina 27 framträdanden i serien. Nu är tanken att den skånske murbräckan ska ta nya kliv i den gulvita dressen.

GÅ PÅ MATCH - TRE ENKLA STEG

KÖP BILJETT

För att undvika långa köer på Falcon Alkoholfri Arena så uppmanar vi till förköp.

KÖP DIN BILJETTPROGRAMBLAD

KÖP PROFILKLÄDER

Välkommen in och köp dina profilkläder hos oss på sportkontoret på vardagar, i grilltältet på matchdagar eller hos Intersport i Falkenberg.

VISA DITT STÖD!

Ditt stöd från läktaren är betydelsefullt! Ta på dig din gul-vita outfit och se till att sjunga, stötta och heja fram laget till nya framgångar. Tillsammans är vi starka!

Våra huvudpartners