IF Centern
Idag är det seriepremiär i Ettan Södra och vi ser fram emot mycket publik och en härlig inramning. Vi ber alla besökare observera att det råder väskförbud på matchen.

Vi ber er uppmärksamma att det fortfarande råder väskförbud vid större evenemang och det innebär att det är förbjudet att ta med sig väska på dagens match mellan Falkenbergs FF och FC Trollhättan på Falcon Alkoholfri Arena.

Undantag får göras för personer som av medicinska skäl har behov av en väska och de kommer då att kontrolleras av personal vid inpassering till arenan.

Genom att samverka och hjälpas åt kan vi tillsammans skapa en både trygg och rolig matchupplevelse för personal och besökare när vi ses på arenan

Mer information finns att läsa på Polisens hemsida: Beslut om väskförbud på större evenemang