IF Böljan
Ikväll återupptar Falkenbergs FF seriespelet efter uppehållet. Tabelljumbon Trönninge IF väntar på bortaplan för sjundeplacerade FFF.

FFF är laddat inför matchen och går självklart för tre poäng.
– Det ska bli väldigt kul att det drar igång igen efter lite ledigt. Det har sett väldigt bra ut på träningarna sedan vi kom tillbaka från semestern och det känns väldigt bra inför hösten, säger huvudtränare Robin Östlind.
FFF har sin gameplan klar.
– Under matchen imorgon kommer det bli viktigt för oss att ha tålamod. I och med att vi oftast har ett väldigt stort bollinnehav under matcherna så blir det extra viktigt att ha tålamod i vårt passningsspel för att kunna dra isär våra motståndare och vara noggranna när väl chanserna dyker upp. Förhoppningsvis lyckas vi med det här och kan åka hem med tre poäng, säger Robin Östlind.

Truppen:
Alice Larsson
Molly Qvarford
Dilara Karabaxhak
Oliwia Berg
Tanya Eliasson
Tuva Ullstadius
Felicia Bergbom
Emma Larsson
Emelie Bergbom
Emma Carlsson
Frida Ericsson
Agnes Wederbrand
Klara Helgesson
Bleona Sejdiu
Tintin Pettersson
Miranda Krasniqi

Matchen startar klockan 19.00 på Tuvasvallen.