Ariana FC
På lördag eftermiddag hälsar vi Östersunds FK välkomna till Falkenberg och Falcon Alkoholfri Arena.  Matchen sparkar igång kl. 15.00 och uppsnacket inför matchen hittar du i vårt programblad.

Efter en stark insats borta mot AIK på Friends Arena som räckte till en poäng har det nu blivit dags för hemmamatch. Det är jämtlandslaget Östersunds FK som kommer på besök och vi ser som vanligt fram emot en spännande match och förhoppningsvis tre poäng för Laget vid havet!

Vem är supportern som gillar Pawel Mendel och ”Canneloni macaroni”-ramsan? Och hur ser Johan Brattberg på inledningen av årets allsvenska? Det får du reda på i vårt digitala programblad nedan.

Inför varje hemmamatch läggs programbladet ut som en nyhet på hemsidan och du hittar det även i vår app Falkenbergs FF Live.

Trevlig läsning!