Norrby IF
På torsdagen arrangerades årets Nätverksgolf på Vinbergs Golfklubb. Med strålande sol, vindstilla och en fantastisk bana så var förutsättningarna helt perfekta för en golftävling.

Medlemmar i Nätverket spelade tillsammans med ledare och spelare i Falkenbergs FF en härlig golftävling på Vinbergs Golfklubb. Tävlingsformen var scramble och det bjöds på fina slag, många leenden och bra resultat i scorekorten. Efter rundan njöt vi av en god lunch på Vinbergs Golfkrog där vi utsåg vinnarna som blev Johnny Hansson (PH Bygg), Thomas Brynås (ordf. Vinbergs GK), Tobias Tuvesson och Tim Olander (Vinbergs GK). Längsta drive stod även Tim för och närmast flagg kom Max Alexandersson (Falk Graphic).

Vi riktar ett stort tack till Vinbergs Golfklubb, Vinbergs Golfkrog och samtliga deltagare som bidrog till en härlig dag!