Norrby IF
Igår meddelade Sveriges regering att maxtaket för allmänna sammankomster och offentliga tillställningar tas bort från och med den 29 september samt att avståndskraven mellan sittplatser och sällskap tas bort. Därmed kan vi mycket glädjande återgå till ordinarie förutsättningar på Falcon Alkoholfri Arena!

Gårdagens besked om att publikrestriktionerna lyfts innebär att vi från och med matchen Falkenbergs FF – Landskrona BoIS den 29 september kan fylla läktarna på arenan igen. Alla säsongskortsinnehavare kommer kunna nyttja sitt kort precis som vanligt och vi kommer sälja lösbiljetter till alla som har längtat efter att kunna se fotboll live.

– Det känns enormt glädjande att vi återigen får möjlighet att fylla arenan med gul-vita supportrar. Det har vi verkligen längtat efter! Vi hoppas självklart att utvecklingen i samhället fortsätter att gå åt rätt håll under hösten och att det finns ett stort sug efter att gå och se fotboll live igen. Vi ser fram emot en fantastisk stämning på arenan under våra fyra sista hemmamatcher, säger klubbchef Patrik Lundgren.

Mer information om vad som gäller beträffande säsongskort och biljetter kommer inom kort.