BK Astrio

NYHETER

LUCAS SIBELIUS

NUMMER 17 | POSITION MITTFÄLTARE

Central mittfältare som springer väldigt mycket och jobbar hårt i det tysta. Gör alltid jobbet, har en fin inställning och vill mycket med sin fotboll. Han skrev på ett lärlingskontrakt under sommaren 2021 och året efter flyttades han upp permanent i A-truppen och signerade ett senioravtal. Gjorde sina första A-lagsmål under försäsongen 2023 och har sedan fortsatt ta kliv framåt.

Statistik FFF
Matcher: 97
Mål: 10

GÅ PÅ MATCH - TRE ENKLA STEG

KÖP BILJETT

För att undvika långa köer på Falcon Alkoholfri Arena så uppmanar vi till förköp.

KÖP DIN BILJETTPROGRAMBLAD

KÖP PROFILKLÄDER

Välkommen in och köp dina profilkläder hos oss på sportkontoret på vardagar, i grilltältet på matchdagar eller hos Intersport i Falkenberg.

VISA DITT STÖD!

Ditt stöd från läktaren är betydelsefullt! Ta på dig din gul-vita outfit och se till att sjunga, stötta och heja fram laget till nya framgångar. Tillsammans är vi starka!

Våra huvudpartners