Kristianstad FC
Klockan 12.00 imorgon spelar FFF lokalderby mot IF Böljan på Falkenbergs IP. Då gör Frida Larsson sin första seriematch i målet för säsongen.

FFF vill studsa tillbaka efter torsken mot Frillesås FF senast och i ett derby är det som alltid mycket prestige på spel.
– Känslan är bra, vi har haft en bra träningsvecka och känner en stor revanschlusta från senaste matchen. Imorgon förväntar jag mig en annan inställning och attityd till matchen än vad vi hade senast mot Frillesås. Nu är det derby och det är årets match för Böljan, så vi kommer garanterat att möta ett lag som kommer ge allt och lite till i 90 minuter. Vikten för oss blir att sätta fart på bollen och inte tappa tålamodet även om starten inte blir som vi tänkt oss, säger huvudtränare Robin Östlind.

Derbytruppen:
Frida Larsson