Lilla Träslövs FF
I Svenska Cupens andra omgång möter vi Landskrona BoIS. Matchen spelas torsdag 22 augusti kl. 18.30 på Falcon Alkoholfri Arena och nu finns biljetterna tillgängliga.

I den första omgången av Svenska Cupen 2024/25 besegrade vi Landvetter IS med 4-0. Nu ställs vi mot Superettanledaren Landskrona BoIS, där vi numera hittar Edi Sylisufaj, i den andra omgången där segraren kvalificerar sig för gruppspelet under våren 2025. Biljetterna finns ute till försäljning och här kommer viktig information om vad som gäller beträffande biljetter:

– Säsongskort 2024 gäller ej för denna match.
– Skolkortet är giltigt och precis som vanligt gäller det för antingen Hemmastå eller Sektion E.

Pris vuxen: 100 kr
Pris ungdom: 50 kr

Vi hälsar supportrar till Landskrona BoIS varmt välkomna och hänvisar till köp på sektion Bortastå.

Köp din biljett här

Matchinformation
Falkenbergs FF – Landskrona BoIS
Svenska Cupen 2024/25, omgång 2
Torsdag 22 augusti kl. 18.30
Falcon Alkoholfri Arena

Biljettkassan öppnar kl. 16.30.
Entréerna öppnar kl. 17.30.