Lilla Träslövs FF
Klockan 19.00 imorgon möter FFF IF Böljan i ett hett derby på Falcon Alkoholfri Arena. Det är fri entré och ett formstarkt FFF vill bärga en ny trepoängare.
Huvudtränare Robin Östlind och FFF:s spelare ser verkligen fram emot drabbningen.
– Det är alltid roligt med derby och förhoppningsvis blir det en del publik på matchen. Vi kommer från en skön seger senast mot Frillesås, vilket gav oss självförtroende inför resterande matcher. Vi vet att Böljan kommer vara optimistiska och kriga på så länge matchen lever så viktigt för oss imorgon blir starten av matchen; att vi inte bjuder på någon extra energi till motståndarna och sätter fart på bollen och rörelsen direkt från avspark, säger Robin Östlind.

Följande spelare ingår i matchtruppen:
Oliwia Berg
Ella Wederbrand