Norrby IF
Falkenbergs FF tog andra raka segern i division 3. FFF vann över Trönninge IF med hela 8-0 ikväll.

FFF i allmänhet och Agnes Juraskovic i synnerhet bjöd på stor show under den första halvtimmen. ”Agge” gjorde då hela fyra mål och sköt upp FFF i 4-0-ledning. Klara Helgesson fixade 5-0, vilket var ställningen i paus. Med knappa timmen spelad prickade Stina Wisén in 6-0 och under matchens sista tio minuter gjorde Stina och Klara ytterligare ett mål vardera. FFF vann med 8-0 efter en stark insats.

– Vi pratade innan matchen om att driva upp tempot och med 5-0 efter 32 minuter så var det avgjort. Under andra halvlek så kontrollerade vi spelet med vårt passningsspel och det var en väldigt bra genomförd match som vi kan bygga vidare på, säger huvudtränare Robin Östlind nöjt.

Så startade FFF:

Milla Svensson