IF Centern
Klubben vill förmedla några ord om nuläget i Falkenbergs FF och även bjuda in till vår digitala supporterträff 4 januari som vi anordnar tillsammans med YWP.

Det har nu gått ett tag sedan den tunga degraderingen och även om det fortsatt är tungt och ledsamt så gasar vi på i full fart mot 2022!

Vi förstår att det är många frågor som känns obesvarade om framtiden och hur vi planerar framåt, både kring organisation och fotbollen.

Det har varit en väldigt intensiv period för oss alla inom föreningen. Anledningen är att vi har en stark vilja att vara väl förberedda på framtiden.

Styrelsen har direkt efter degraderingen satt en tydlig strategi för framtiden.

Utifrån degraderingen samt vår strategi så har vi arbetat hårt med hur hela vår organisation och verksamhet ska se ut framöver. Den nya organisationen kommer vara helt klar den 1 januari 2022.

Föreningen har också arbetat hårt för att göra klart den sportsliga organisationen. Arbetet pågår och vi är övertygade att vi snart kan presentera den i sin helhet.

Vi kan lova att vi ännu inte gått på julledighet utan vi alla arbetar stenhårt för att få ihop allting på ett bra sätt så vi kan fortsätta utveckla vår akademi, skapa ett slagkraftigt herrlag och damlag samt ha en stark organisation som fortsätter bygga och utveckla föreningen.

När det är som tuffast då är FFF som bäst!

För att ge Er ännu mer information bjuder vi tillsammans med vår supporterklubb YWP in till en digital supporterträff den 4 januari kl. 19.00. Där kommer vi berätta allt från den sportsliga organisationen, våra ambitioner samt ge utrymme för frågestund.
Anmälan till denna digitala träff görs till patrik.lundgren@falkenbergsff.se eller lars.k.englund@gmail.com

Vi vill passa på att tacka för ert stöd till Falkenbergs FF och önska Er en riktigt God Jul & Gott Nytt År!