Laholms FK
Imorgon kväll inleds kvalet till superettan mot Östersunds FK. Biljettkassan har öppet mellan klockan 16 och 18 idag. Vi uppmanar alla att förköpa sina biljetter, för att minimera risken för köer imorgon. Here we go!

Kvalmatch 1 av 2:
Falkenbergs FF vs Östersunds FK
Tid: torsdag 10 november klockan 19.00
Plats: Falcon Alkoholfri Arena

Biljetter:
Säsongskort 2022 gäller för kvalmatchen.
Skolkortet gäller för kvalmatchen och hela sektion E är avsedd för innehavare av Skolkortet. Observera att till denna match måste biljett hämtas ut i förväg i biljettkassan mot uppvisande av Skolkortet. Antalet tillgängliga biljetter för Skolkortet 2022 är begränsat. Se öppettider för biljettkassan nedan.

Biljettpriser är samma som för seriematcher 2022.
Vi förväntar oss ett stort intresse för matchen och rekommenderar därför starkt att du förköper din biljett för att undvika stå i kö på matchdagen!

Biljetterna släpptes torsdag 3 november klockan 12.00

Enklast är att köpa din biljett via falkenbergsff.se eller på Falkenbergs Turistbyrå.

Vi håller extraöppet i biljettkassan på arenan följande dagar och tider:
Fredag 4 november, klockan 11-13
Måndag 7 november, klockan 12-13
Onsdag 9 november, klockan 16-18

På matchdagen 10 november öppnar biljettkassan klockan 16.00.