Getinge IF
Nu närmar sig tisdagen den 20 juli då vi möter Jönköpings Södra IF på Falcon Alkoholfri Arena och då får du som är säsongskortsinnehavare komma och kolla på matchen.

Med gällande restriktioner om social distansering (en meter) kan vi i nuläget ta in knappt 1000 åskådare i publiken på våra hemmamatcher på Falcon Alkoholfri Arena. För att vi ska kunna välkomna så många som möjligt har vi bokat in en ny plats till dig som är säsongkortsinnehavare.

Du kommer därför inte att kunna sitta på din vanliga plats. Vi skickar ut biljetter till dig till våra tre nästkommande hemmamatcher och vi hoppas att du är riktigt laddad. Falkenbergs FF behöver ditt stöd!

Här följer några viktiga punkter:
Du får nya biljetter skickade till din e-post. Har du inte fått dessa ännu får du gärna ta kontakt med oss på biljett@falkenbergsff.se (kolla först så att de inte har hamnat i skräpposten).

Har du inte kopplat ditt säsongskort till en e-post hämtar du dina biljetter i matchkassan 60 minuter innan match på arenan.

Du får biljett till följande tre matcher samtidigt:
Falkenbergs FF – Jönköpings Södra, 20 juli klockan 19.00
Falkenbergs FF – Norrby IF, 1 augusti klockan 17.00
Falkenbergs FF – GIF Sundsvall, 7 augusti klockan 17.00

Kiosker kommer att vara öppna. Tänk på att alltid hålla social distansering till andra besökare.

Det kommer inte att finnas några biljetter till försäljning.

Det är viktigt att vi fortsätter vara noggranna. Om du känner minsta sjukdomssymptom är du välkommen på en annan match istället. Biljetten är inte personlig så vid eventuellt förhinder får du gärna ge den till någon annan.