Förutsättningarna för våra evenemang är oförändrade och det innebär att vi fortsätter att skicka ut biljetter till våra säsongskortsinnehavare. Du som har säsongskort får under veckan biljetter till våra tre kommande hemmamatcher.

Precis som vid tidigare hemmamatcher är förutsättningarna att tillgängliga platser fördelas till säsongskortsinnehavare och Falkenbergs FF:s partners. Med gällande restriktioner om social distansering (en meter mellan sällskap) går det tyvärr inte att nyttja sin ordinarie plats utan vi behöver fortsatt skicka ut nya biljetter. Vid detta utskick får du som har säsongskort biljetter till våra tre hemmamatcher under september månad:

Falkenbergs FF – Akropolis IF lördag 4 september kl. 13.00.
Falkenbergs FF – Östers IF söndag 19 september kl. 15.00
Falkenbergs FF – Landskrona BoIS onsdag 29 september kl. 19.00

Biljettinformation
Alla säsongskortsinnehavare får under denna vecka biljetter skickade till sin e-post. Har du inte fått din biljett senast fredag 3 september får du gärna ta kontakt med oss på biljett@falkenbergsff.se (kolla först så att de inte har hamnat i skräpposten).

Observera! Du som inte har kopplat ditt säsongskort till en e-postadress behöver ta kontakt med oss för att få tillgång till biljett.

Entrén öppnar 60 minuter innan avspark.

Entré 1 – biljett till sektioner A, B, C
Entré 2 – biljett till sektioner D, E
Entré 3 – biljett till Hemmastå och sektioner H, I, J, K,
Entré 4 – biljett till bortastå

Kiosker och grilltält är öppna (grilltält tillgängligt för publik på huvudläktaren). Tänk på att alltid hålla social distansering till andra besökare.

Försäljning av biljetter sker endast till sektion bortastå som är reserverad för bortalagets supportrar.

Det är viktigt att vi fortsätter vara noggranna. Om du känner minsta sjukdomssymptom är du välkommen på en annan match istället. Biljetten är inte personlig så vid eventuellt förhinder får du gärna ge den till någon annan.