Ängelholms FF
I kvalspelet till Superettan möter vi Skövde AIK och vi inleder på hemmaplan torsdag 23 nov kl. 19.00. Nu ser vi till att fylla läktarna! Tillsammans för Falkenberg!

Efter lördagens avslutande omgångar av Ettan Södra och Superettan blev det klart att vi kvalspelar mot Skövde AIK. Hemmamatchen spelas 23 november och bortamatchen söndag 26 november 14.00.

Biljetterna till hemmamatchen på Falcon Alkoholfri Arena släpps tisdag 14 november kl. 11.00 och vi ser fram emot ett fantastiskt läktarstöd för Laget vid havet! Se till att säkra din biljett direkt på https://falkenbergsff.ebiljett.nu/

Kvalmatch 1 av 2:
Falkenbergs FF vs Skövde AIK
Tid: torsdag 23 november klockan 19.00
Plats: Falcon Alkoholfri Arena

Biljetter
Säsongskort 2023 gäller för kvalmatchen.
Skolkortet gäller EJ till denna match.

Biljettpriser är samma som för seriematcher 2023.
Vi förväntar oss ett stort intresse för matchen och rekommenderar därför starkt att du förköper din biljett för att undvika stå i kö på matchdagen.

Enklast är att köpa din biljett via https://falkenbergsff.ebiljett.nu/ eller på Falkenbergs Turistbyrå.

Vi håller extraöppet i biljettkassan på arenan följande dagar och tider:
Måndag 20 november, klockan 16-18
Tisdag 21 november, klockan 16-18

På matchdagen torsdag 23 november öppnar biljettkassan klockan 16.00.

OBSERVERA! Det råder väskförbud på matchen.

Polismyndigheten har fattat beslut om att det nu råder väskförbud vid större evenemang.

Det innebär att du inte får lov ta med dig någon typ av väska till matchen mellan Falkenbergs FF och Skövde AIK på Falcon Alkoholfri Arena. Undantag får göras för personer som av medicinska skäl har behov av en väska och de kommer då att kontrolleras av personal vid inpassering till arenan.

Genom att samverka och hjälpas åt kan vi tillsammans skapa en både trygg och rolig matchupplevelse för personal och besökare när vi ses på Falcon Alkoholfri Arena!

Mer information finns att läsa på Polisens hemsida: Beslut om väskförbud på större evenemang