Eskilsminne IF
Nu söker vi fler personer som vill hjälpa till som volontär på våra matcharrangemang och vara en viktig del i att skapa trevliga och säkra evenemang för våra besökare. Vi söker särskilt efter dig som vill hjälpa till i kioskerna eller som publikvärd.

En stor del av föreningslivet bygger på volontärsarbete, inte minst vid våra matcharrangemang. I Falkenbergs FF har vi under en säsong många arrangemang där vi är beroende av ideella insatser för att kunna erbjuda besökarna bra service och en fin upplevelse. Vi har både herr- och damlagsmatcher och nu i höst även ett par landskamper för U23 dam och U21 herr.

Just nu söker vi särskilt efter dig som vill hjälpa till som volontär i våra kiosker eller som publikvärd. Vi vill att du är minst 18 år gammal. Som volontär blir du en del av vår härliga FFF-gemenskap och du får träffa mycket folk och ha roligt samtidigt som du utför ett viktigt uppdrag.

Låter det som något för dig? Vid intresse skicka ett mejl till fff@falkenbergsff.se med ditt namn och kontaktuppgifter så hör vi av oss och berättar mer om uppdraget som volontär.