Kristianstad FC
Vi är glada över att Effektiv förlänger sitt samarbetsavtal med Falkenbergs FF!

Effektiv och Falkenbergs FF skrev sitt första samarbetsavtal inför säsongen 2021 och samarbetet fortsätter över 2024.

– Fantastiskt kul att Effektiv har förlängt sitt samarbete med Falkenbergs FF. Vi är otroligt tacksamma och glada för deras stöttning som ger oss möjlighet att fortsätta utveckla vår förening, säger klubbchef Patrik Lundgren.

– Det är glädjande för Effektiv att kunna förlänga vårt partnerskap med Falkenbergs FF. Från vårt håll är det en självklarhet att som en lokal aktör i Falkenberg stötta FFF som är en positiv kraft i staden. Vi hoppas och tror på en framgångsrik säsong för både herr och dam, samt att alla barn/ungdomar i föreningen fortsätter få en bra fotbollsutbildning, säger Johannes Forsberg som är kontorschef på Effektiv i Falkenberg/Varberg.

Falkenbergs FF är väldigt tacksamma mot alla våra lojala företag som stöttar oss år efter år. Vill ditt företag också vara med i Falkenbergs FF:s nätverk, tillsammans med Effektiv och ett 70-tal andra nätverkspartners? Ta kontakt med oss så berättar vi gärna mer om vilka möjligheter som finns.

Kontakt:

Patrik Lundgren, klubbchef