FC Trollhättan
Den 29 september tas publikrestriktionerna bort och samma dag spelar vi hemmamatch mot Landskrona BoIS. Det firar vi genom att bjuda på fri entré!

Äntligen kan vi välkomna alla som vill se fotboll live igen!

Den 29 september tas publikrestriktionerna bort och samma dag spelar vi hemma mot Landskrona BoIS. För att fira detta och för att skapa ett riktigt bra tryck på läktarna bjuder vi därför på FRI ENTRÉ! Ta med dig alla dina vänner till Falcon Alkoholfri Arena – vi ser fram emot ert stöd!

Biljetter kan bokas på falkenbergsff.ebiljett.nu och på Falkenbergs Turistinformation från och med onsdag 22 september.

Till denna match återgår vi till ordinarie platser för alla säsongskortsinnehavare och dessa platser är redan inbokade. Säsongskorten skickas ut via e-post senare under veckan.

Nu fyller vi Falcon Alkoholfri Arena!