Laholms FK
Med ett nytt år i antågande är det hög tid att blicka framåt och i morgon startar försäljningen av Säsongskort 2022. Vi ser fram emot en ny säsong tillsammans med dig på Falcon Alkoholfri Arena!

Du som sedan tidigare är säsongskortsinnehavare har idag fått ett mejl med instruktioner om hur du går tillväga för att förnya ditt säsongskort. Om du haft sittplats är din plats reserverad fram till den 31 mars 2022.

En trevlig nyhet inför nästa år är att säsongskortet gäller för alla seniormatcher – såväl herrarna som damerna.

Försäljningen av nya Säsongskort 2022 startar på tisdag den 21 december klockan 10:00https://falkenbergsff.ebiljett.nu/

Frågor och svar

Hur förnyar jag mitt säsongskort?
Du som haft Säsongskort 2021 har fått ett mejl med instruktioner om hur du går tillväga. Har du inte fått något mejl? Kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se.
Vill du hellre besöka oss på Sportkontoret? Då är du varmt välkommen under följande tider innan julhelgen:
Tisdag 21/12 kl. 08-16
Onsdag 22/12 kl. 08-17

När måste jag senast förnya mitt säsongskort?
Ditt säsongskort är reserverat fram till den 31 mars 2022. Därefter släpps platsen till försäljning.

Jag har inte haft säsongskort tidigare. När börjar de säljas?
Försäljning av nya säsongskort startar tisdag 21 december kl. 10.00.

Hur gör jag om jag vill ge bort ett säsongskort i present eller julklapp?
Då kan du köpa ett presentkort till självvalt belopp i webbshopen. Klicka här för att köpa presentkort

Hur betalar jag mitt säsongskort?
Du kan välja att betala ditt säsongskort med betal- eller kreditkort, Swish, Internetbank eller delbetalning via Klarna.

Är säsongskortet personligt?
Nej, säsongskortet är inte personligt. Får du förhinder att gå på en match kan du överlåta det till någon annan.

Kan jag byta plats?
Ja. Kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se så hjälper vi dig.

Jag har ytterligare frågor angående säsongskort, vart vänder jag mig?
Kontakta oss på biljett@falkenbergsff.se eller se övriga kontaktuppgifter här.

Vad kostar mitt säsongskort?
Sittplats vuxen: 1800 kr
Sittplats barn/ungdom (7–18 år): 1000 kr
Hemmastå vuxen: 1000 kr
Hemmastå barn/ungdom (7–18 år): 700 kr

Kommunikation via e-post
Observera att all kommunikation gällande ditt säsongskort sker via e-post och hemsida. Det är därför viktigt att du anger en korrekt e-postadress i samband med din bokning av säsongskort och att du uppdaterar den på din sida, eller hör av dig till oss på biljett@falkenbergsff.se om den skulle ändras under säsongen. Saknar du en e-postadress är det ditt eget ansvar som säsongskortsinnehavare att hålla dig uppdaterad i samband med biljettsläpp och förnyelse av säsongskort för att inte missa viktig information eller riskera att förlora din plats.