Norrby IF
De lättade restriktioner som verkställdes den 1 juli har gett Falkenbergs FF möjlighet att ta emot mer publik än tidigare. Klubben jobbar nu hårt för att kunna ta emot alla säsongskortsinnehavare efter uppehållet.

I segermatchen mot Västerås SK tilläts Falkenbergs FF välkomna 500 åskådare. När FFF spelar sin nästa seriematch hemma mot Jönköpings Södra den 20 juli kan vi tack vare de lättade restriktionerna ta in mer publik. Vi håller i nuläget på att pussla för att få in så många åskådare som möjligt och kan inte presentera någon exakt siffra på hur många som vi slutligen kommer att kunna bjuda in till fotbollsfest på Falcon Alkoholfri Arena. Det vi kan meddela är att vi gör allt som står i vår makt för att alla våra säsongskortsinnehavare ska kunna gå på våra kommande hemmamatcher. Det är vår prioritet och målet vi satt upp. Som det ser ut nu är det tveksamt om det kommer att släppas några lösa biljetter till försäljning. Vi kommer i nästa vecka att återkomma med klara besked i publikfrågan.