Torslanda IK
Falkenbergs FF är uppe i 15 raka matcher utan förlust. Men Gulvitt ser bara framåt, med fokus på att ständigt utveckla laget och spelet. Imorgon väntar BK Olympic på bortaplan.

Christoffer Andersson är nöjd över hur träningarna sett ut sen derbyt i söndags.
– Veckan har sett bra ut, med bra träningar. Vi är redo och väl förberedda inför morgondagens match, säger ”Chrisse”.
BK Olympic var en tuff nöt att knäcka när lagen möttes på Falcon Alkoholfri Arena tidigare i år. Då slutade mötet 1-1.
– Det är ett bra lag som inte har förlorat så många matcher. De har bara förlorat två matcher på hemmaplan och är starka där, på sin gräsplan. De har tappat lite sen Filip Bohman försvann men är ett bra lag som är tunga att möta.
Självklart gjorde vinsten mot Tvååkers IF gott för självförtroendet.
– En derbyseger ger alltid lite extra boost, vilket märks på spelarna. Vi går givetvis för tre nya poäng imorgon, säger Christoffer Andersson.

FFF är nu uppe i 15 raka matcher utan förlust, men fokuserar inte på sviten.
– Vi fortsätter trumma på, men samtidigt tycker jag att det är mycket som kan bli bättre. Vi gör mycket som är bra men jobbar med ständig utveckling och vill hela tiden bli bättre, säger huvudtränaren.
Korsbandsskadade Carl Martinsson missar matchen, liksom sjuka Oskar Christiansson och Melker Larsson. I övrigt är alla tillgängliga för spel.

Följande 18 spelare ingår i matchtruppen:
1. Tim Erlandsson
2. Gabriel Johansson
4. Tim Stålheden
5. Adam Eriksson
7. Sewen Emilov
8. Tobias Karlsson
9. Oliver Hintsa
10. Robin Hofsö
11. Wilhelm Ärlig
12. Christoffer Carlsson
13. Umar Bala Muhammed
16. Nadeem Omar
17. Lucas Sibelius
18. Linus Borgström
20. Linus Dahl
24. Taylor Silverholt
28. Melker Nilsson
30. Godwin Aguda

Matchen inleds klockan 13.00 på Lindängens IP. Let’s go!