Norrby IF
Falkenbergs FF spelade ikväll en träningsmatch borta mot Stafsinge IF. FFF vann med 3-0 efter att ha lett med 2-0 i paus.

”Wille” Ärlig och Lucas Sibelius gjorde mål i första halvlek och i andra levererade Oliver Hintsa 3-0-målet. FFF gick runt på många spelare vilket innebar att de som fått lite mindre speltid i seriespelet fick välbehövlig matchning. Tim Erlandsson spelade sin andra match sedan comebacken och höll nollan återigen. Nu laddar vi för söndagens hemmamatch mot Oskarshamns AIK.

Så startade FFF:
Tim Erlandsson – Rasmus Fridolf, Tim Stålheden, Melker Larsson, William Borgryd – Lucas Sibelius, Melker Nilsson – Wilhelm Ärlig, Sewen Emilov, Remo Gotfredsen Grgic – Adam Ekenhard

Inhoppare: Gabriel Johansson, Melker Anderberg, Adam Eriksson, Christoffer Carlsson, Godwin Aguda, Oliver Hintsa, Melwin Kocanovic, Leonardo Farah Shahin