Lilla Träslövs FF
Imorgon åker FFF till Borås för ett bortamöte mot Norrby IF. Hela truppen är laddad till tänderna och vill visa att man kan bättre än vad som visades senast hemma mot Onsala BK.

FFF:s målvakt Anton Andersson, som har radat upp nollor i år och gör en stark säsong som sista utpost, längtar efter att få spela en kamp igen – efter en matchfri vecka.
– Det ska bli kul med match igen. Vi är laddade och revanchsugna efter poängtapp sist, säger Anton Andersson.
Norrby IF ligger i skrivande stund på femte plats i tabellen med 29 inspelade poäng på 20 matcher. Det är ett lag som har blandat och gett mycket resultatmässigt, men som har en hög högstanivå.
– Vi behöver komma upp i maxprestation för att få med oss något ifrån denna match. Norrby är ett bra lag men det är vi också, så förhoppningsvis kan vi komma upp i nivå och ta med oss tre poäng hem! säger Anton Andersson.

Oliver Silverholt är tillbaka i full träning och ingår i matchtruppen. Leonardo Farah Shahin är på landslagsuppdrag med Libanon och därmed indisponibel.

Truppen:
Anton Andersson
Tim Stålheden (K)
Gabriel Johansson
Linus Borgström
Edvin Christiansson
Nils Bertilsson
Remo Gotfredsen Grgic
Oliver Silverholt
Godwin Aguda
Melker Nilsson
Christoffer Carlsson
Lucas Sibelius
Oskar Lindberg
Rasmus Andersson
Noel Hansson
Hugo Tilly
Gustav Lillienberg
Melker Larsson

Let’s go! Visst ses vi på Borås Arena?