Getinge IF
FFF:s damlag fortsätter att dominera i division 3. Under fredagen inkasserade FFF en storseger hemma mot Hyltebruks IF, som slogs tillbaka med hela 15-2! Det var FFF:s åttonde raka seger i division 3.

Gulvitt gick ut hårt mot Hyltebruks IF på hemmaplan och ledde med 7-0 redan i paus. Målkalaset fortsatte i andra halvlek och när matchen var över hade FFF gjort 15 (!) mål och vunnit med 15-2. Stina Wisén gjorde sex av FFF:s mål medan Klara Helgesson slog till med fem fullträffar. Två riktiga skyttedrottningar! FFF:s övriga mål gjordes av Agnes Juraskovic (2), Paula Eliasson (1) och Dilara Karabaxhak (1). FFF har nu åtta raka segrar och 58-4 i målskillnad efter åtta spelade matcher. Ett mycket imponerande facit.

– Tjejerna visade återigen på riktig styrka. Det var många fina kombinationer i vårt spel samt bra att vi fortsätter producera oavsett om vi leder med flera mål, säger tränaren och sportchefen Fredrik Wisén nöjt.

På onsdag väntar hemmaderby mot Varbergs BoIS. Varmt välkomna till arenan då!