Eskilsminne IF
I Svenska Cupens andra omgång möter vi Östers IF. Matchen spelas onsdag 23 augusti kl. 19.00 på Falcon Alkoholfri Arena och nu finns biljetterna tillgängliga.

I den första omgången av Svenska Cupen 2023/24 slog vi Torestorp-Älekulla FF med 11-0 och nu väntar ett betydligt mer meriterat motstånd i den andra omgången där segraren kvalificerar sig för gruppspelet under våren 2024. Idag släpps biljetterna till hemmamatchen mot superettanlaget Östers IF och här kommer viktig information om vad som gäller beträffande biljetter:

– Säsongskort 2023 gäller ej för denna match.
– Skolkortet är giltigt och precis som vanligt gäller det för antingen Hemmastå eller Sektion E.

Vi hälsar supportrar till Östers IF varmt välkomna och hänvisar till köp på sektion Bortastå.

Köp din biljett här

Matchinformation
Falkenbergs FF – Östers IF
Svenska Cupen 2023/24, omgång 2
Onsdag 23 augusti kl. 19.00
Falcon Alkoholfri Arena

Biljettkassan öppnar kl. 17.00.
Entréerna öppnar kl. 18.00.