Torslanda IK
Damerna tog en härlig seger hemma mot Qviding senast. Imorgon är laget ute efter tre nya poäng i Varberg.

FFF ställs mot Varbergs BoIS på Håstens IP klockan 18.00 och spelarna är minst sagt laddade.
– Vi är redo inför morgondagens match mot BoIS. Senaste bortamatchen slutade med vinst för FFF så vi hoppas på en repris. Ikväll hade vi en matchförberedande träning så att tjejerna ska känna sig pigga och taggade inför morgondagens drabbning. Vi har en go feeling i hela truppen vilket känns superbra, säger sportchefen och assisterande tränaren Fredrik Wisén.

Så startar FFF:
Milla Svensson – Clara Jildenhem, Ena Mujdzic, Nora Juraskovic, Ebba Nilsson – Emma Larsson, Tuva Persson, Molly Qvarford, Emelie Bergbom – Stina Wisén, Agnes Juraskovic
Ersättare: Tuva Ullstadius, Stella Wassholm, Felicia Bergbom, Alice Larsson, Klara Helgesson.