Frillesås FF
Under torsdagskvällen tog Falkenbergs FF:s damlag sin femte raka seger i division 4.

Damlaget bjöd på ännu ett målkalas i femte matchen i division 4. Kajsa Pettersson gav FFF ledningen redan i andra minuten. Getinge/Slöinge kvitterade två minuter senare, men sedan var det FFF för hela slanten. Tack vare ett självmål och en fullträff av Paula Eliasson gick FFF upp i en 3-1-ledning. Sedan gjorde Klara Helgesson fyra raka mål! Målfesten avslutades med att Elina Bengtsson, Linn Albrektsson och Stella Wassholm gjorde ett mål vardera. FFF besegrade Getinge/Slöinge med 10-1.

– Vi gjorde återigen en bra match spelmässigt. Getinge/Slöinge ska ha en eloge för att de kämpade ända in i slutet på matchen. Samtliga i laget får MVG. Extra plus idag går till Emma Andersson, Ebba Sandquist, Klara Helgesson och Linn Albrektsson. Nu blir det helg och vila tills vi kör igång igen på måndag, säger nöjde sportchefen och tränaren Fredrik Wisén.

FFF toppar division 4 på maximala 15 poäng efter fem spelade matcher. Målskillnaden är imponerande och lyder 44-4.