Falkenbergs FF:s damlag bjuder in till provträningar på onsdagar klockan 17.30 vecka 46 och 47.
Falkenbergs FF är ett härligt gäng med lag i division 3 samt med ett lag i U-serien. Vi håller till på Falcon Alkoholfri Arena. Här spelar vi våra matcher och har vårt omklädningsrum samt vår fina klubblokal. För dig erbjuder vi chansen att anta en utmaning och vara en del av ett hungrigt lag med ambitionen att ha roligt med fotbollen och utvecklas som spelare med våra utbildade tränare och ledning som har erfarenhet från elitfotboll.
Falkenbergs FF damlag bjuder in just dig till vår provträningsperiod på onsdagar klockan 17.30 vecka 46 och 47. Vi kommer att ha öppna provträningar på Kristineslätt konstgräs med ombyte och samling inne på arenan. Vi kommer också att träna futsal under höst/vinter och delta i några futsalturneringar, efter önskemål från flera spelare. Här är du också självklart välkommen.
Vi vill att just du hänger på så vid intresse mailar du till fredrikwisen@hotmail.com eller skickar sms till 073-251 94 17. Inkludera följande info: namn, födelseår, telefonnummer, eventuell föreningstillhörighet idag samt position/positioner på planen. Du kommer att få återkoppling på ditt mail/sms och då även information om träning.
Innan spelare provtränar med Falkenbergs FF:s damtrupp ska spelaren själv ha informerat sin eventuellt befintliga förening om att hon kommer att provträna med oss. Falkenbergs FF kommer därefter att ta en kontakt med aktuell förening för att få bekräftelse på att inget hinder finns för provträning.
Varmt välkommen med din intresseanmälan hälsar:
Huvudtränare Robin Östlind
Sportchef/assisterande tränare Fredrik Wisén