Falkenbergs FF-spelarna Edi Sylisufaj, 20, och John Björkengren, 21, har blivit uttagna till Kosovos respektive Sveriges U21-landslag.

Edi Sylisufaj lämnar Falkenberg under söndagen för att ansluta till Kosovos U21-landslag.
– Det känns riktigt skoj faktiskt. Det ska bli kul att åka ner och spela för mitt landslag. Jag ser fram emot det väldigt mycket. Det blir min debut! säger anfallaren.
Kosovo möter Österrike den 9 oktober och Andorra den 13 oktober.
– Jag har stora chanser att få spela eftersom jag har gjort det bra i klubblaget. Det är det som de har sagt till mig. Sen vet man aldrig vad som händer. Men förhoppningarna om speltid är goda! säger Edi Sylisufaj.

Mittfältaren John Björkengren är återigen uttagen i Sveriges U21-landslag, som möter Luxemburg i Helsingborg den 9 oktober och Armenien i Lublin i Polen den 13 oktober.
– Självklart är det kul att bli uttagen och att man får fortsatt förtroende. Det ska bli roligt att komma iväg och träffa spelare och ledare igen och få spela två matcher, säger 21-åringen, som står noterad för åtta U21-landskamper.