Falkenbergs FF lanserar – tillsammans med supporterklubben Yellow and White Pride – en kampanj till bortamatchen mot IFK Göteborg den 25 april. Nu kan du – fiktivt – bli en del av vår största bortaklack någonsin och samtidigt stötta klubben under denna svåra period. Över 500 biljetter har nu passerats. FFF är mycket glada över det fina gensvaret.

Den 25 april är det dags för match borta mot Blåvitt. Dessvärre är det fortsatt stopp för publik på matcher, men tillsammans med vår supporterklubb Yellow and White Pride vill vi göra något roligt av situationen. För endast 50 kronor (fiktiv buss och entré) har du möjlighet att både vara fiktivt på plats, bidra till ett stort ”bortastöd” samt stödja Falkenbergs FF ekonomiskt i dessa tuffa tider. Vi hänger därmed på IFK Göteborgs kampanj för att slå nytt svenskt publikrekord. Vi vill bidra med en riktigt stark fiktiv bortaklack på Ullevi.

Låt oss tillsammans samla vår största bortaklack någonsin! Swisha ditt belopp för valfritt antal biljetter till nummer 123 551 00 11.

För dig som inte har Swish går det också alldeles utmärkt att betala till bankgiro 722-0379.

Tillsammans för laget vid havet!

Falkenbergs FF och Yellow and White Pride

Layout för kampanjbild: Nisse Nilsson.