Norrby IF
Klockan 12.00 imorgon möter FFF Eskilsminne IF i en träningsmatch. Då gör nyförvärvet Taylor Silverholt debut.

Halmstadskillen ser fram emot debuten.
– Det ska bli riktigt kul. Jag har varit igång i två veckor nu med laget och kommit in i det riktigt bra, ett riktigt gött lag att komma till som välkomnar en bra, säger Taylor Silverholt.
Han berättar om känslan han fått under träningspassen.
– Träningarna känns bra och uthålligheten är där. Det var ett bra tag sedan man spelade match, så vi får se hur matchformen är, säger 21-åringen och fortsätter:

– Det har varit väldigt bra fart och kvalitet på träningarna sedan vi drog igång, så det är bara att fortsätta så även på match så ska det gå hur bra som helst, säger anfallaren.
Han tror stenhårt på laget.
– Detta lag har alla möjligheter att ta sig tillbaka, så imorgon gäller det att visa upp den attityden och kvaliteten som vi har och haft under träningarna.
Han kommer garanterat få speltid.
– Vi kommer använda alla spelare då vi spelar 3 x 40 minuter, säger assisterande tränaren Tobias Tuvesson.
Alla spelare är tillgängliga utom korsbandsskadade Carl Martinsson. Dessutom tillkommer William Borgryd och Jonatan Falk från akademin.

Matchstart klockan 12.00 och det är fri entré. Välkomna!