Frillesås FF
Ett revanschsuget FFF åker till Slöinge ikväll för match mot Getinge/Slöinge klockan 18.30. Siktet är inställt på tre poäng.

FFF har omvandlat derbyförlusten till revanschlusta.
– Det är många som är revanschsugna efter missräkningen senast. Matchbilden kommer nog att vara densamma och matchen kommer bli fysisk med många dueller. För oss kommer det att bli viktigt att vara förberedda på det här redan från start, säger Robin Östlind.
Huvudtränaren fortsätter:
– Eftersom vi har en ambition att alltid ha mycket bollinnehav under matcherna för att på så sätt styra matchbilden så behöver vi bli bättre på att anpassa oss när matchbilden ser annorlunda ut än vad vi förväntar oss under matcherna och acceptera de enklare lösningarna för att sedan kunna hitta tillbaka till vårt spel igen, säger Robin Östlind.

Truppen:
Alice Larsson